viernes, 6 de mayo de 2016

Tema propio - Stalkear: deporte de moda

Según el diccionario, significa acechar, vigilar o espiar, perseguir o seguir la pista de alguien; por lo tanto, el stalker puede ser considerado como aquella persona que, al estar obsesionada con otra -por admiración, despecho, curiosidad, etc.-, tiende a acosarla, visitando muchas veces con frecuencia obsesiva, sus perfiles en las redes sociales y estando al pendiente de todos sus movimientos en internet.



jueves, 5 de mayo de 2016

Confecció projecte

Per fi em acabat el projecte empresarial, dos mesos per fer-lo, seguint cada pas del treball, investigant, provant coses, però per fi està confeccionat ja.




martes, 3 de mayo de 2016

Seguiment maqueta "Cooking House" FPB1

Mentres el nostre grup realitza el projecte en llibre, els alumnes de la FPB1 (Formació Bàsica Profesional) s'encarreguen de fer la maqueta del nostre local. Una feina un tant complicada on tens que simular el local en forma de maqueta a partir de les mides que els donem.



lunes, 2 de mayo de 2016

Xarla de Preveneción Riesgos Laborales

El passat divendres disfrutarem de una xarla realment diferent. Tractaba de Prevenció en riscs laborals. Aquesta unitat la estem estudiant en FOL, on Ivana ens va acompañar. La xarrada va ser a càrrec de un profesional de l'Unió de Mutues de la Vall d'Uixò.

Foto extraída del blog de HG Comercio

Ens va explicar que són els accidents laborals i ens va explicar els diferents tipus de accidents que podriem encontarnos en cualsevol día que estigam treballan. Va tratar d'explicarnos els exemples fent ixir a gent de clase a participar fent la xarla un poc més amena i dinámica.

Per últim ens va explicar els materials i proteccions que existeixen per a protegirnos i així reduir els accidents de treball.

Foto extraída del blog de HG Comercio

Foto extraída del blog de HG Comercio



domingo, 1 de mayo de 2016

Tema propio - Campaña Oscars 2016

La campaña de publicidad Oscar 2016 está compuesta por una serie de anuncios que muestran el momento en que las estrellas de Hollywood reciben sus trofeos en las anteriores entregas del Oscar.  Todos tienen un sueño y La Academia logra plasmarlos en un solo slogan “Everybody dreams in gold” (“Todos soñamos en oro”), hecha por el creativo Ford Oelman.

Foto extraída del blog de Marketing

Foto extraída del blog de Marketing